Thursday, November 3, 2011

UMNO JERANTUT KENA ADA KEPERCAYAAN SESAMA UMNO. KALAU TIDAK MAHU REBAH PRU13.



 SALAM BERJUMPA LAGI.

Pembuka kata. Anda semua mahu UMNO menang pilihan raya ke 13 nanti? Kalau tidak mahu kemenangan kepada BN biarkan saja ini terus berlaku.

123 Lekuk ingin menyatakan yang UMNO Jerantut dalam keadaan resah gelisah sekarang. Boleh kah BN memerintah lagi selepas ini? Jika mahukan kemenangan 2/3 ahli UMNO kena berkerja kuat untuk rakyat. Bukan untuk isi perut sendiri lagi. 123 lekuk sedar yang UMNO Jerantut dalam keadaan huru hara, atas tamak haloba masing masing. Pemimpin kena turun mengadap rakyat, pemimpin kena hadapi apa masalah rakyat, Pemimpin kena buang sifat ego. Jika ini semua tidak diselesaikan dalam masa terdekat ini, parah lah yg akan diterima oleh semua ahli UMNO.

Cara cara penyelesaian masalah pemimpin dan rakyat. Pemimpin itu mesti berkerjasama dengan semua ahli UMNO serta Ajk UMNO. Jentera harus digerakan segera. Semua ahli UMNO Bahagian Jerantut kena buang sifat ego. Bila ramai manusia di Jerantut mengatakan yang pemimpin peringkat tertinggi UMNO bahagian Jerantut berpuak puak. Ketua bahagian ada kroninya sahaja, YB Tahan berperang bersama YB Pulau Tawar, Ajk Bahagian ada kelompok masing masing. Ahli UMNO bawahan juga berpuak puak. Pancas memancas yang amat teruk.Kenapa mesti membezakan sesama sendiri ( UMNO ). Duduk di dalam satu meja bulat selesai segala masalah yang timbul dengan baik tanpa ada sifat meninggikan diri.Tidak perlu menghentam sesama UMNO.Pihak pembangkang akan ketawa dan bertepuk tangan terhadap UMNO itu. Bersatu lah wahai Ahli Ahli UMNO. Tidak sayang kah pada parti keramat ini? 

123 Lekuk banyak mendengar cerita dari ahli UMNO dan juga rakyat biasa yang UMNO sudah rosak. Apa yang mereka perkatakan itu adalah menjadi satu DOA kepada UMNO itu sendiri.

BERUBAH DEMI KEMENANGAN UMNO.
UMNO ADALAH PARTI YANG KERAMAT.
UMNO LAH SEBUAH PARTI YANG MEMBELA MELAYU.
JANGAN ROSAKAN UMNO LAGI.

HIDUP UMNO, TERBELA LAH ISLAM DAN MELAYU DI MALAYSIA.

3 comments:

Anonymous said...

pantat mak ko lah umno membela agama....ko bertuhankan sape wahai anjing? ayat kasi elok2 sikit..najib tuhan ko ke

Anonymous said...

woi pantat lu la babi!!! PR haram jadah!!

Anonymous said...

Orang Umno merosakkan UMNO...
parti Umno bukan lagi parti keramat......akan jadi parti kiamat