Tuesday, October 25, 2011

CALON PARLIMEN BAHAGIAN JERANTUT EPISOD 2



Inilah calon Parlimen Jerantut yg ke2. Saudara Mustapha Maarof (Yusof). Beliau adalah Naib Ketua Pemuda Bahagian Jerantut yang juga Ajk di lantik di dalam Bahagian Jerantut. Tengku telah melantik beliau sebagai Ketua Biro Media Baru UMNO Jerantut. Di katakan hari ini 26hb Oktober 2011 ada perjumpaan Media Social yang di ketuai oleh beliau sendiri di Rest House Jerantut. Beliau juga dikata pernah menyandang jawatan Presiden Mayc Malaysia tetapi atas tindakan undang undang kerajaan Malaysia jawatan tersebut telah di beri kepada yang berhak maka gugur lah dia dengan jawatan Presiden tersebut.

Beliau juga mampu untuk menjaga Jerantut kerana mempunyai pengalaman yang luas di peringkat Nasional. 123 lekuk berharap rakyat Jerantut memilih beliau sebagai ahli parlimen Jerantut pada pru 13 nanti. Dikatakan juga beliau boleh mengawal semua blogger blogger di Jerantut dan semua di bawah kawalan beliau.123 lekuk berharap juga saudara Mustapha mempunyai juga blog untuk membina dan membela UMNO di Bahagian Jerantut ini. 123 lekuk akan hadir pada majlis tersebut.

Beliau juga dapat mengawal pemuda pemudi di Bahagian Jerantut. 123 lekuk mendapat berita yang semua pemuda Umno Bahagian Jerantut di bawah kawalan beliau. Ini menunjuk beliau calon yang kuat untuk Jerantut. Semangat muda perlukan orang seperti beliau pada masa ini. Itulah serba ringkas mengenai Saudara Mustapha Maarof calon Parlimen akan datang.

VOTE!!!!!   VOTE!!!!  VOTE!!!!

Sekian, Wasalam.

15 comments:

Anonymous said...

ahhh. lantik ke mustpha ni. bapak penakut nya manusia ni.pelir lah boleh control pemuda.tg lan silap dah lantik ke dia sbgai biro it. punah lh. budak ni bkn ada harga diri pun. ckp blu blir je. ckp sape pemuda bersama dgn dy? butuhlh 123 lekuk pilih dy jd parlemen jtut. sekejab letak jwtan naib ktua pmuda lps 2 hilang punca. mesyuarat ajk bhgian x penah balik. ni ke bkal parlimen jtut.

Anonymous said...

memang layak dia ni jadi MP Jerantut, selain AJK bhg beliau jg adalah Presiden MAYC Kebangsaan....layak memang layak 123 lekuk memang pandai mencari calun....layak layak layak

Anonymous said...

gila babi 123 lekuk calon ke nama ni. ini org tak ada stand punya. bodoh punya org ni.

edr said...

test

Anonymous said...

nak bagitau pada mereka yang tak tahu .. saja je buat tak tahu ... atau menyampah kat Mustafa Mat Arof tak perlu nak marah dan benci kat dia .. dia memang layak pegang jawatan Presiden Mayc malaysia .. beliau tidak dikenakan tindakan undang ... hanya org yang tak tahu jer cakap macam tu ... cakap perlu selidik bro .. jangan nak tulis saje ... ok itu org Melayu haprak ... puak macam ini yang menjatuhkan masyarakat melayu ... sedih ..

Anonymous said...

1 ) coretan yang mengatakan mustapha ni. bapak penakut .tengku azlan silap dah lantik ke dia sbgai biro it, tidak harga diri pun. ckp blu blir je. aku tahu bro, lu marah kat Mustafa Mat Arof sbb nya kau tidak terpilih dan tidak dilantik oleh mana-mana pihak ... ke kau nak Ketua BIro IT ni ... ce ce ceriter ... nak cakap bro ... aku rasa kau tak layak .. sebab penulisan kau dalam blog ini aku kau ini mmg org yang tidak terpelajar... dah bodoh ... sombong nak mampus ... boleh mencarut kat org .. plese bro .. tulis dalam blog ini molek -molek .. ( keputusan yer Mustafa Mat Arof Layak ) bukan kau BROOOOOO .....

Anonymous said...

nak tegur bro tahu ke bila masa Mustafa Mat Arof balik mesyuarat umno , apa lu cerita bro, mustafa Mat arof tak pernah balik mesyuarat ajk bhgian umno. Aku nak tanya sejauh mana kau rapat (ke musuhnya) yang tahu bila Mustafa Mat Arof balik ... hanya Arwah Razman jer tahu. Tak akan balik nak cerita dengan BRO ... lu ni bangang lah .. ha nak kena sekali ... dari aku ..lu tak tahu jangan nak hentam org jer ... please bro .. ubah cara lu ok

Anonymous said...

wey...ramai jugak penyokong mustafa ni.....memang layak dia jadi MP dah ni

Anonymous said...

mustapha maarof yg marah tu. pasti dia yg komen. sapa nak ke awk oiii.jgn perasan lah naib ketua pemuda cabuk.

Anonymous said...

muka ini olang langsung tak le seri nak jdi ahli parlimen. mcm gampang. tak payah balik jtut lah. sebut sikit mana pemuda bersama awk. balik pun tak di layan dek org dah. nak jadi ketua media.pirahhhhhh!!!!!

Rakyat kelate said...

Ambo pecayo sedaro ambo ini buleh pege parlimen.Ambo sebagai ore kelate bagi undi ke dio sebak dio sedaro ambo.Kala oren laing tanding parlimen ambo tok sey.Sb Dr. Hamzah pung sedaro ambo.

Anonymous said...

1 JERANTUT tak suka dia ni kalau ong nak tahu..haha.

Anonymous said...

Baguih nie
Org nie layak selayak layaknya

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.