Thursday, November 3, 2011

UMNO JERANTUT KENA ADA KEPERCAYAAN SESAMA UMNO. KALAU TIDAK MAHU REBAH PRU13.



 SALAM BERJUMPA LAGI.

Pembuka kata. Anda semua mahu UMNO menang pilihan raya ke 13 nanti? Kalau tidak mahu kemenangan kepada BN biarkan saja ini terus berlaku.

123 Lekuk ingin menyatakan yang UMNO Jerantut dalam keadaan resah gelisah sekarang. Boleh kah BN memerintah lagi selepas ini? Jika mahukan kemenangan 2/3 ahli UMNO kena berkerja kuat untuk rakyat. Bukan untuk isi perut sendiri lagi. 123 lekuk sedar yang UMNO Jerantut dalam keadaan huru hara, atas tamak haloba masing masing. Pemimpin kena turun mengadap rakyat, pemimpin kena hadapi apa masalah rakyat, Pemimpin kena buang sifat ego. Jika ini semua tidak diselesaikan dalam masa terdekat ini, parah lah yg akan diterima oleh semua ahli UMNO.

Cara cara penyelesaian masalah pemimpin dan rakyat. Pemimpin itu mesti berkerjasama dengan semua ahli UMNO serta Ajk UMNO. Jentera harus digerakan segera. Semua ahli UMNO Bahagian Jerantut kena buang sifat ego. Bila ramai manusia di Jerantut mengatakan yang pemimpin peringkat tertinggi UMNO bahagian Jerantut berpuak puak. Ketua bahagian ada kroninya sahaja, YB Tahan berperang bersama YB Pulau Tawar, Ajk Bahagian ada kelompok masing masing. Ahli UMNO bawahan juga berpuak puak. Pancas memancas yang amat teruk.Kenapa mesti membezakan sesama sendiri ( UMNO ). Duduk di dalam satu meja bulat selesai segala masalah yang timbul dengan baik tanpa ada sifat meninggikan diri.Tidak perlu menghentam sesama UMNO.Pihak pembangkang akan ketawa dan bertepuk tangan terhadap UMNO itu. Bersatu lah wahai Ahli Ahli UMNO. Tidak sayang kah pada parti keramat ini? 

123 Lekuk banyak mendengar cerita dari ahli UMNO dan juga rakyat biasa yang UMNO sudah rosak. Apa yang mereka perkatakan itu adalah menjadi satu DOA kepada UMNO itu sendiri.

BERUBAH DEMI KEMENANGAN UMNO.
UMNO ADALAH PARTI YANG KERAMAT.
UMNO LAH SEBUAH PARTI YANG MEMBELA MELAYU.
JANGAN ROSAKAN UMNO LAGI.

HIDUP UMNO, TERBELA LAH ISLAM DAN MELAYU DI MALAYSIA.

5 comments:

Anonymous said...

pantat mak ko lah umno membela agama....ko bertuhankan sape wahai anjing? ayat kasi elok2 sikit..najib tuhan ko ke

Anonymous said...

woi pantat lu la babi!!! PR haram jadah!!

Anonymous said...

Orang Umno merosakkan UMNO...
parti Umno bukan lagi parti keramat......akan jadi parti kiamat

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.