Thursday, October 13, 2011

CALON PARLIMEN BAHAGIAN JERANTUT. PERUBAHAN WAJIB DI UBAH DI JERANTUT.



123 LEKUK akan mempamerkan bakal calon calon ahli Parlimen untuk bahagian Jerantut untuk PRU akan datang.

Dato Haji Ahmad Bin Haji Daud. Beliau merupakan Pegawai Daerah Bera pada masa ini. Beliau juga bekas Setiausaha Sulit kepada Tun Khalid Yaakob (Mantan Menteri Besar Pahang) pada masa dahulu. Anak tempatan Jerantut yang sebenar. Politiknya sangat tinggi cuma tiada jawatan didalam Umno bahagian Jerantut. Ramai pengikut pengikut dikalangan orang orang yang terpelajar seperti En Kamarul Zaman Baria, Dato Hj Rusdi Sulong, Khalid Moin, Dato Sharif Shamsudin dan yang lain lain lagi. Didikan dari Universiti Malaya. 123 lekuk merasakan beliau adalah calon yang sesuai tetapi 123 lekuk tidak memaksa sesiapa untuk mahukan Beliau. Selepas ini 123 lekuk akan meyusur calon calon yang lain pula untuk pengundi pengundi Jerantut selidiki untuk masa depan Daerah Jerantut yang tercinta ini.

Harap harap mendapat pemimpin yang berjiwa rakyat bukan berjiwa kroni semata mata dan bukan mahu penuh kan kocek sendiri. Sekian di maklumkan

WAL PULUS FIL DUNIA, WAL MAMPUS BIL AKHIRAH.....INGAT bukan itu sifat PEMIMPIN

Bersambung episod akan datang...tunggu!!!!

10 comments:

Persatuan Lembu-lembu Sejerantut said...

Persatuan Lembu-lenbu Sejerantut membantah DO Bera ni dari jadi calon parlimen Jerantut sebabnya masa dia jadi ADO Jerantut perintah MDJ tangkap dan kurung ramai dari kami. Tuan kami kena tebus kami dengan harga market value. Menyumpah tuan kami membayar tebusan.

Anonymous said...

xsesuai wehhhhh amattttt....lamer2 jantet pun di jual nyerrrrrr.....

Anonymous said...

betul tu. kroni sangat orang nya. sedap lah haji rusdi pulun harta jerantut kalau do ni.

Anonymous said...

Hai anom semua, betul ke. Kan dia urang berpendidikan Agama Islam, baca kutbah jumaat lagi, kareoke lagi di inderapura sembunyi, main golf ada pertaruhan, bela kroni. Air tak campur minyak pada mata kasar. Kalu budok ni pakak tak payah le, dia hanya boleh untuk adun pulau tawar je, tu pun kalau anak cik bakar tak ndak atau shukri dah letih.

Anonymous said...

Kami sokong amat YH Dato' D.O ni bertanding tapi bukan di Parlimen tapi di DUN Tahan sebab rumah dia di kampong Pedah, senang nak buat bilik Gerakan nanti lagipun dia baik dengan Tuanku Sultan mujur mujur Jerantut dapat EXCO semula selepas Dato Shukri

Anonymous said...

kalo dye ni biar lah tengku lan lagi. cari nahas ni. dye ajak rakyat jerantet karaoke raban kita ooo. tempat dr shukri tu jgn kacau dah. xpayah ganti spe dah.dr shukri layak si2.wan amizan 2 gantinya.menipu org kg kuat amat.

gengkelabu said...

tak kira siapa ganti siapa!!! Penganti biarlah Calun dari WANITA semula..... kerana selepas CHU REMAH tak tanding ramai dah kini calun WANITA yang berkelayakan diantaranya WOKPUTIHWOKKELABUWOKITAMCTHAJAR tolong bagi PERHATIAN kepada mereka ini

Jawa Rangers said...

Blogger Daerah Jerantut di jemput hadir :

Biro Media Baru Jerantut yang diketuai Sdr. Mustaffa bin Mat Arof menjemput semua penulis-penulis maya (blogger, Facebooker dan Twitter) hadir ke Majlis Perjumpaan Bloggers, Facebookers Dan Twitters Jerantut. Majlis tersebut akan diadakan pada 26 Oktober 2011 jam 4.00 petang di Rest House Jerantut.

**** Tuan, mohon jemput dan sebarkan kepada sahabat-sahabat penulis maya Jerantut untuk hadir ke majlis tersebut.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.