Thursday, October 13, 2011

CALON PARLIMEN BAHAGIAN JERANTUT. PERUBAHAN WAJIB DI UBAH DI JERANTUT.



123 LEKUK akan mempamerkan bakal calon calon ahli Parlimen untuk bahagian Jerantut untuk PRU akan datang.

Dato Haji Ahmad Bin Haji Daud. Beliau merupakan Pegawai Daerah Bera pada masa ini. Beliau juga bekas Setiausaha Sulit kepada Tun Khalid Yaakob (Mantan Menteri Besar Pahang) pada masa dahulu. Anak tempatan Jerantut yang sebenar. Politiknya sangat tinggi cuma tiada jawatan didalam Umno bahagian Jerantut. Ramai pengikut pengikut dikalangan orang orang yang terpelajar seperti En Kamarul Zaman Baria, Dato Hj Rusdi Sulong, Khalid Moin, Dato Sharif Shamsudin dan yang lain lain lagi. Didikan dari Universiti Malaya. 123 lekuk merasakan beliau adalah calon yang sesuai tetapi 123 lekuk tidak memaksa sesiapa untuk mahukan Beliau. Selepas ini 123 lekuk akan meyusur calon calon yang lain pula untuk pengundi pengundi Jerantut selidiki untuk masa depan Daerah Jerantut yang tercinta ini.

Harap harap mendapat pemimpin yang berjiwa rakyat bukan berjiwa kroni semata mata dan bukan mahu penuh kan kocek sendiri. Sekian di maklumkan

WAL PULUS FIL DUNIA, WAL MAMPUS BIL AKHIRAH.....INGAT bukan itu sifat PEMIMPIN

Bersambung episod akan datang...tunggu!!!!

8 comments:

Persatuan Lembu-lembu Sejerantut said...

Persatuan Lembu-lenbu Sejerantut membantah DO Bera ni dari jadi calon parlimen Jerantut sebabnya masa dia jadi ADO Jerantut perintah MDJ tangkap dan kurung ramai dari kami. Tuan kami kena tebus kami dengan harga market value. Menyumpah tuan kami membayar tebusan.

Anonymous said...

xsesuai wehhhhh amattttt....lamer2 jantet pun di jual nyerrrrrr.....

Anonymous said...

betul tu. kroni sangat orang nya. sedap lah haji rusdi pulun harta jerantut kalau do ni.

Anonymous said...

Hai anom semua, betul ke. Kan dia urang berpendidikan Agama Islam, baca kutbah jumaat lagi, kareoke lagi di inderapura sembunyi, main golf ada pertaruhan, bela kroni. Air tak campur minyak pada mata kasar. Kalu budok ni pakak tak payah le, dia hanya boleh untuk adun pulau tawar je, tu pun kalau anak cik bakar tak ndak atau shukri dah letih.

Anonymous said...

Kami sokong amat YH Dato' D.O ni bertanding tapi bukan di Parlimen tapi di DUN Tahan sebab rumah dia di kampong Pedah, senang nak buat bilik Gerakan nanti lagipun dia baik dengan Tuanku Sultan mujur mujur Jerantut dapat EXCO semula selepas Dato Shukri

Anonymous said...

kalo dye ni biar lah tengku lan lagi. cari nahas ni. dye ajak rakyat jerantet karaoke raban kita ooo. tempat dr shukri tu jgn kacau dah. xpayah ganti spe dah.dr shukri layak si2.wan amizan 2 gantinya.menipu org kg kuat amat.

gengkelabu said...

tak kira siapa ganti siapa!!! Penganti biarlah Calun dari WANITA semula..... kerana selepas CHU REMAH tak tanding ramai dah kini calun WANITA yang berkelayakan diantaranya WOKPUTIHWOKKELABUWOKITAMCTHAJAR tolong bagi PERHATIAN kepada mereka ini

Jawa Rangers said...

Blogger Daerah Jerantut di jemput hadir :

Biro Media Baru Jerantut yang diketuai Sdr. Mustaffa bin Mat Arof menjemput semua penulis-penulis maya (blogger, Facebooker dan Twitter) hadir ke Majlis Perjumpaan Bloggers, Facebookers Dan Twitters Jerantut. Majlis tersebut akan diadakan pada 26 Oktober 2011 jam 4.00 petang di Rest House Jerantut.

**** Tuan, mohon jemput dan sebarkan kepada sahabat-sahabat penulis maya Jerantut untuk hadir ke majlis tersebut.