Wednesday, September 5, 2012

GELARAN DATO TENDER PISANG GORENG DI JERANTUT

KAH...KAH...KAH
DATO HALIM ABD JALIL ( CHIEF )

KAH...KAH...KAH
        DATO IR JALALUDDIN DAN PAK SUPIRNYA DATO AZLI ISMAIL

KAH...KAH...KAH

DATO KHATIJAH MOHD SAID

KAH...KAH...KAH

DATO ABDULLAH LEBAI DIN

KAH...KAH...KAH

BELUM DAPAT DATO LAGI. SEDANG MELOBI.
MOHD HANAFISAH JUSOH

KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH
KAH...KAH...KAH

TENDER JANGAN TAK TENDER!



9 comments:

Anonymous said...

KEBODOHAN! TENDER LAGI YAHOO!! TAK MALU KE?

Anonymous said...

azli dapat dato ke. amacam jantot. bogok owg umgok jantot

Anonymous said...

benci aku dengor jalal dapat dato dengan azli gila ni. Aku pun hairan siapa la bongok sangat ni..

Anonymous said...

semua muka penyamun upe nya. elok sgt la tu. ketua penyamun halim keling. ketua rosak parlimen jerantut doollah kicap .jalalludin pulak gila jawatan.lps tu tak reti nak jaga. kalah pulak bertanding lps ni.mmcm belia juga.punah ranah. azli pulak berdoa siang mlm. belakon pandai sgt manusia hipokrik ni. wok itam legam mmg patut dpt dato.kalau tak dpt kang sapa nak bayar resthouse utang berlambak tu. kena dah tu kali ni. cikgu tu pulak. menang tak pernah. buat pandai je lebih. pukimak betul la kelantan babi ni.

Anonymous said...

X baik maki hamun ni..biarlah dia orng memang nsk gelaran tu..kita blh juga cari gelaran yg lebih mulia disisi Allah..Sidiqqin,Syuhada,Solehin dan gelaran ni diguna pakai diakhirat nanti..Wallahualam
.

Miecyber said...

Minta masukkan link blog komer yak..:D

http://www.miecyber.com

Thanks

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

diana said...

haha apahal ni

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.