Tuesday, June 5, 2012

AJK DI LANTIK TUDUH KETUA BAHAGIAN TIBAI DUIT UMNO JERANTUT. SIASAT SIAPA BUAT FITNAH INI?

SALAM 1 MALAYSIA DAN SALAM SEJAHTERA

Penulis ada cerita pada penulisan kali ini. Ceritanya dan sahih sama sekali yang Ketua Bahagian Jerantut yang juga merangkap Ahli Parlimen Jerantut YBM Tan Sri Tengku Azlan Sultan Abu Bakar di fitnah oleh beberapa orang ajk bahagian yang di lantik oleh Ketua Bahagian itu sendiri. Siasat kemudian ya!!!
Penulis merasakan yang ramai orang orang Umno tahu tentang hal ini. Cuma ia belum sampai ke cuping telinga YBM Tan Sri Tengku saja. Sebab ia sudah tersebar merata rata.

Cerita fitnah kepada YBM Tan Sri Tengku ini yang konon konon Ketua Bahagian telah SONGLAP wang Umno Bahagian untuk kegunaan peribadi Tengku sendiri. Wang dikatakan diambil oleh Tengku sebanyak RM 20 ribu. Ajk Bahagian ini sungguh berani menfitnah YBM Tengku. Tak malu kah dia menuduh Tengku sedemikian rupa, awak hidup dalam UMNO pun Tengku yang lantik. Penulis merasakan apa yang dilakukan oleh ajk yang dilantik ini sungguh biadap. Setahu penulis YBM Tan Sri bukan dan tidak sama sekali seperti yang dikatakan ajk tersebut. Mungkin penulis beranggapan yang ajk tersebut bukan rakyat Pahang. Kerana berani memcerca sedemikian rupa.

Pesan penulis kepada Ajk tersebut berhati hati jika keluar kenyataan, sebab ini bumi Pahang. 

SEBAB MULUT BADAN BINASA!!!... SEBAB MULUT JUGA NANTI KENA LEMPANG DEK RAKYAT JERANTUT. 

ADA FAHAM KER!!!

Jangan usik Ketua Kami.



3 comments:

Anonymous said...

mmg dah keja umngok mcm 2 nak bwt mcm mn.terima jee laa.
MP pulak bangang, x tau yg puak puak ni nak bunuh politik tengku ni. percaya sgt ke halim keling dgn nafisah tu. terima lah reputasi buruk pada tengku sendiri. bagus umno. teruskan usaha bunuh sesama sendiri.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.