Sunday, September 23, 2012

DATO TEDDY BEAR BAKAL MB PAHANG. BOLEH KE???



Dialog Telefon bersama kenalan rapat aku di Kuantan Jerantut.

Aku  : Jawatan Menteri Besar. Apa!!!!!...Bior betol kau ni. mampos jantot oiit... xkan dia MB. Kes banyak, politik wang, sprm, bawak lari anak dara org macam lagi lah kes nya. Yang terbaru sprm siasat kes Kg Durian Hijau.

Kawan : Betul Atan Dompok 2 la. Tgh kuat melobi org atasan sekrg ni. Parlimen mmg dia tak lps weeeh. Dia biasa la, bagi sebeg kat negeri diam la semuanya. Kira dompok 2 la paling baik dlm dunia ni dia org kabar. ha x3.

Aku : Kah kah kah... i2 la aokme semua ni. asal bab pulus sanggup ambek hok putar belit mcm 2. Patut la dia mengerja ke Dr Shukri sekrg ni weeeh. Pasal isu tanah taxi Jantut ni... Amenda ke nama syarikat nya. GrandMas aku rasa. proksi nya Hj Rusdi dgn Mat tupai. Wan amizan bodo weeeh, dia lupa di perompak juga. Kira gempar la jantut masa ni.

Kawan : Dr shukri x lekat dah. Kaya dah 2. Xpayah lah. Bagi ke org lain lah pulok. hey aoknya... Guaner Wan Zuri sekrg ni, keh baca blog dia . kuat jilat dompok weeeh. Dompok bagi duit ke dia 2. Nya bodo di dompok je keh rasa.

Aku : Keh taw bab 2. Wan Zuri!!!.. Budak 2 pandir. Giler. Dok sibuk pasal dia keturunan raja la. amenda lagi. aok pon. x taw juga. Jilat 2 usah kabar la, dari dulu lagi. sampai kering jubo dompok 2. ha x3. Keh rasa bior semua org baru lah MP dgn adun jantut ni. Hok lama semua hampuras weeeh.

Kawan : Keh rasa gitu juga. Bagi hok baru semua. Ramai lagi hok boleh kat Jantut 2 weeeh. Ehhh!!! keh nak ke jamban kejab ni, sakit perut pulok dah. demo tu semua pilih hok baru kat Jantut 2. Okay la. salammualaikum. Senang2 datang koantan weeeh.

Aku : walaikumsalam.

Itu lah serba sedikit pasal Dato Wan Amizan di mata masyarakat Pahang. Ternyata Beliau adalah pemimpin yang berkuku besi, tamak, suka membeli rakyat dengan wang ringgit dan bermacam macam lagi kerenah kerenah yang dilakukannya. Anda semua fikirkan nya. Perlu kah Beliau menjadi pemimpin Parlimen Jerantut atau Adun Kawasan Tahan lagi. Jangan pandang harta kemewahan, kita cuma perlu pandang kemana anak anak kita pada masa hadapan. Kemana MELAYU pada masa akan datang ini. Kemana kita sendiri. Dimana kita antara Syurga Dan Neraka.


9 comments:

Anonymous said...

bodoh lah umno klu ambek teddy bear ni

Anonymous said...

HAHAHA... berbulu tedy bear baca!

Anonymous said...

hikhikhik. ye sungguh gaya teddy bear 2 ekor yb ni. pandai 123 lekuk. mmg kena ketuk penulis ni klu aku jumpa.

Anonymous said...

wan amizan kereta mewah. duit banyak, tapi sayang sekali,bila keluar jer dari kereta mewah dia. teddy bear yg keluar. kan tak cantik. begitu juga parlimen tak cantik kalau ada teddy bear ni.

Miecyber said...

Semuga Pahang mendapat peminpin yang bijaksana..:D

Anonymous said...

BN akan kalah kalo teddy bear jd calun ADUN TAHAN. betullah blogger atas tu cakap. pada pandangan mata aku, lebih b**i dari teddy bear.

Vimax ProExtender said...

vimax | pembesar penis | vimax original | vimax canada | obat kuat | obat vimax | pembesar penis | vimax | vimax asli | vimax original | pembesar penis | pembesar penis | penyubur sperma | obat kuat | viagra | proextender | perangsang sex | perangsang sex | perangsang sex | vimax | perangsang sex | pembesar penis | pembesar penis | pembesar penis | vakum payudara | pelangsing badan | alat sex pria | alat sex wanita | agen vimax asli


_______________★★★★★★★
_____________★★★★★★★★★
___________ ★★★★★★★★★★
__________ ★★★★★★★★★★★
_________ ★★★★★★★★★★★★
_________ ★★★★★★★★★★★
_________★★★_★★★★★★★★★
________ ★★★_★★★★★★★★★
_______ ★★★__★★★★★★★★
______ ★★★___★★★★★
___★★★★★__★★★★★★
★★★★★★★_★★★★★★★
_★★★★_★★★★★★★★★★★★
_★★★★★★★★★★★★★★★★★★
_★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
_★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
_★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
_★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
_★★★ _____★★★★★★
__★★★ ____★★★★★★
____★★___★★★★★★★★
_____★★_★★★★★★★★★★
_____★★★★★★★★★★★★★★
____★★★★★★★★★★★★★★★★★
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
___★★★★★★VIMAX ASLI★★★★★★★★★
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
_____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
_______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
_________★★★★★★____★★★★★★★
_________★★★★★__★★★★★★★
________★★★★★_★★★★★★★
________★★★★★★★★★★
________★★★★★★★★
_______★★★★★★★
_______★★★★★
______★★★★★
______★★★★★
_______★★★★
_______★★★★
_______★★★★
______★★★★★★
_____★★★★★★★★
_______|_★★★★★★★
_______|___★★★★★★★

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.