Saturday, September 4, 2010

WAN AMIZAN BAWA PROJEK KOMPLEKS SUKAN JERANTUT

Bandar Jerantut akan dilengkapkan dengan sebuah Kompleks Sukan bernilai Lebih lima juta ringgit dalam masa tidak lama lagi. YB. Dato' Wan Amizan telah berkerja keras untuk mendapatkan peruntukan tersebut kerana desakan golongan muda.

Dengan adanya Kompleks itu nanti Bandar Jerantut akan lebih meriah dan ramai lagi bakat-bakat baru akan muncul dalam berbagai arena sukan.

Dato' Wan Amizan sebagai ketua pemuda Jerantut akan mempastikan pembangunan itu dilaksanakan segera sekiranya peruntukan yang diluluskan oleh YAB Perdana Menteri ketika dimohon semasa beliau melawat Jerantut baru-baru ini. Walau pun permohonan itu tidak diumum tetapi YAB PM datang dengan buah tangannya untuk Jerantut.

18 comments:

jengka 12 pungkor said...

gampang lah aok ni yb dompok. tengku lan yang mintak kompleks sukan tu.

jangan buat giler lah dompok komplek sukan tu atas usaha tengku lan,

jangan nak kabar aok bawak, aok memungkor je sudah..

padan muka tengku tak bagi dah ke aok dun tahan tu.

budak bola jtt said...

lEKUK,

Dr. Shukri bawa projek apa untuk orang jerantut? Orang gempar dia bawa cina sukat tanah je heh.. heh..heh..

bazain mahmud said...

haaaaaa. begini lah betul yg dikatakan 123lekuk. memang betul wan amizan yg bawa komplek sukan tu. nak harapkan tengku tak payah lah, meengerjakan duit wan amizan adalah. tengku tu rumah pun tak de wehhhhh kat jerantut. semua berharap duit wan amizan.
syabas wan amizan memajukankan jerantut.
dr shukri pulak nak lawan wan amizan bodoh jer si pendek yg jual tanah ke cina ni. aok mana ada duit hutang berlambak.
wan amizan memang layak ada lagi di dun tahan tu.

Anonymous said...

dato bazain ker kat atas tu. tak payah cakap lah dato,bazain pun bahan duit wan amizan tu. nak menang ke wok kw member sendiri kena jual.
sudah lah dato rumah kata pergi kubur kata mari.

SELAMAT HARI RAYA said...

PERTAMA KALI KAS TENGOK DATO BAZAIN BAGI KOMEN. TAHNIAH DATO.

DATO KENA PASTIKAN WAN AMIZAN DAPAT PARLIMEN JERANTUT TU.

DR SHUKRI PUN HENTAM DATO DARI BELAKANG.JAGA2 PERMAINAN SI PENDEK TU BAHAYA.

PEDULI APA ORG KATA DATO,KALAU KAS PUN WAN AMIZAN BAGI DUIT PUN KAS AMBIK.

123silekuk said...

Jengka 12,

Hass, Tenku Lan ?. Samalah tu. Kerja demenya dah.wakil rakyat.

Kami tak tau ada orang lain usaha yang kami nampak Dato Wan Mizan lah yang buat kerja. Kalau ada orang lain tentu orang ramai dah tau. Kalau kami tak cakap dulu tak ada sapa pun tahu.

Tak bagi dah tak apa. Yang tentukan nasib sesoarang bukan manusia. Jangan dulukan kerja Tuhan.

Buat apa sdr kecuh sangat, perkara lambat lagi. Buat kerja dulu.

C gu Nawer said...

Ku Lan dengan Dr. Sukri mengapa berye ye sangat nak buang Wan mizan? pening kami dengan politik jerantut ni.

Anonymous said...

ye ye ye betul c gu nawer ke ajak terjun lubuk sekali?.

Anonymous said...

berdasarkan komen-komen, takda petua lain untuk bersatu dan perelokkan umno jerantut nih:
1) pemimpin mesti banyak duit - contoh dato dumpok dikatakan banyak duit, ramailah yang dok sukung dibawah dia termasuk dato bazain nampaknya..., ye ke orang banyak duit boleh satukan umno jeratet nih...
2) kita mesti pancas orang yang banyak memungkor - i) tngku lan yang bercakap tak pernah tunai janji, janji nak berundur dah buat statement dalam akhbar, pastu jilat balik ludah tak jadi undur, yang ramai dok canang kata ku lan nak bagi dato shukri jadi parlimen, itupun tak boleh percaya, sampai masanya dia juga yang bertanding atau dia letak pungkor baru ii) orang yang terlalu kuat memungkor, janji itu dan ini tetapi tak ditunaikan, kata duit banyak tak tau dimana diambilnya, mungkin tipu cina, mungkin duit ekor dllll.., semua tu duit punca haramjadah...

CArilah tokoh dan pemimpin yang elok sikit, tak kuat memungkor, tak rasuah pengundi....

Anonymous said...

dema ne tak buleh ke bcakap dan memberi pendapat tu elok2 c kit,yang betoi kata betoi,salah kata salah,x elok d bulan baik ne,mengata,memfitnah,dosa dengan allah senang nk minta ampun,tp dosa sesama manusia,jika kita mati dulu x sempat mintak maaf atau tak di maafkn,tak cium syurga,fikir2kn lh,kawan cuma ingakn jer sesama islam,kita ada tempat lain yang hendak di tuju selepas mati.......

Anonymous said...

wau..., hebatnya engkau orang ni buat komen, kena ingat sikit dosa tu, fitnah sama dengan membunuh dosa nya. mana ada dato bazain pandai komputer. dia dah tak campur pun pasal dema. Ya Allah, buka kanlah pintu taubat kepada orang2 yang membuat fitnah kepada abg aku itu. Hapuskan lah perosak politik ini. Amin

Anonymous said...

husey... fitnah dato' bz berlambak kalau timbang dgn pitnah org laen hoi jauhnya berat fitnah dia lg.

Anonymous said...

Neraka xkira sape berat atau tidak. sape salah masok seme.....

Cg Pian said...

Jangan lah usik bos aku tu...
Aku marah ni, tau tak?

Anonymous said...

mintak maaf menyampuk..

daripada info yang didengari..kompleks sukan tu sebenarnya hasil daripada kertas kerja yang dibuat oleh Majlis Belia Daerah Jerantut dan di serahkan oleh Pengerusi Majlis Belia Daerah Jerantut, Jalaludin Hj. Ghazali yang juga merupakan AJK UMNO Bahagian Jerantut semasa PM merasmikan Mesyuarat Agong Perwakilan UMNO Bahagian Jerantut 2010 yg lalu..permohonan yang diluluskan iaitu KOMPLEKS PEMBANGUNAN BELIA DAN SUKAN DAERAH JERANTUT sebagaimana kertas kerja yang diserahkan...bukan KOMPLEKS SUKAN..wallah hualam..

Anonymous said...

kepala hotok oak!!!!!

Anonymous said...

maaf ler mencelah wehhh...

kepada pemberi komen..kita gunakanlah medium ini untuk memberikan pandangan dan kritikan secara berhemah...ajaran islam tidak mengajar kita berburuk sangka juga berfitnah sesama ummat..nilai dan budaya melayu juga harus dijaga..
kutuk mengutuk..caci mencaci bukan amalan mulia..pandangan dan kritikan jika di berikan secara elok, INSYAALLAH akan mendatangkan kesan dan hasil yang baik...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI