Sunday, August 8, 2010

SELAMAT DATANG KEPERASMIAN BLOG 123 si LEKUK

Salam sejahtera. Selamat datang keblok 123 si LEKUK. Blok ini jangan salah faham, ia bukan blog tetapi blok, ia itu ruang pamiran senjata senjata moden. Dari jenis senjata peluru biasa, hinggalah kepada nuklear dan tembakan bahan api. Industri ini wujud kerana wilayah ini ada terdapat sebuah kilang nuklear yang akan didirikan atas permintaan pemuda UMNO. Saudara saudari jangan terperanjat, jika terkena serpihan peluru semasa kami membuat percubaan. Perang mungkin meletus jika perjanjian damai  27. Ogos 2010 tidak dapat dilaksanakan. Tunggu dan lihat.

3 comments:

udanggalah said...

Salam Perkenalan...Tak sabar nak nanti peluru-peluru tu....ni macam nak perang dunia je..!

WZWH said...

Salam 123silekuk,
Perang apa? Apa itu perjanjian damai 27 Ogos 2010?
WZWH mahu tahu.

Anonymous said...

Korang buat lah aper yang patut asalkan kedudukan dan usaha untuk mengkaya kan diri sendiri berterusan,orang lain peduli aper nak mampus mampus lah aku aper peduli,memang engkorang dah jenis camtu,dulu,kini dan selama nyer.