Tuesday, June 5, 2012

AJK DI LANTIK TUDUH KETUA BAHAGIAN TIBAI DUIT UMNO JERANTUT. SIASAT SIAPA BUAT FITNAH INI?

SALAM 1 MALAYSIA DAN SALAM SEJAHTERA

Penulis ada cerita pada penulisan kali ini. Ceritanya dan sahih sama sekali yang Ketua Bahagian Jerantut yang juga merangkap Ahli Parlimen Jerantut YBM Tan Sri Tengku Azlan Sultan Abu Bakar di fitnah oleh beberapa orang ajk bahagian yang di lantik oleh Ketua Bahagian itu sendiri. Siasat kemudian ya!!!
Penulis merasakan yang ramai orang orang Umno tahu tentang hal ini. Cuma ia belum sampai ke cuping telinga YBM Tan Sri Tengku saja. Sebab ia sudah tersebar merata rata.

Cerita fitnah kepada YBM Tan Sri Tengku ini yang konon konon Ketua Bahagian telah SONGLAP wang Umno Bahagian untuk kegunaan peribadi Tengku sendiri. Wang dikatakan diambil oleh Tengku sebanyak RM 20 ribu. Ajk Bahagian ini sungguh berani menfitnah YBM Tengku. Tak malu kah dia menuduh Tengku sedemikian rupa, awak hidup dalam UMNO pun Tengku yang lantik. Penulis merasakan apa yang dilakukan oleh ajk yang dilantik ini sungguh biadap. Setahu penulis YBM Tan Sri bukan dan tidak sama sekali seperti yang dikatakan ajk tersebut. Mungkin penulis beranggapan yang ajk tersebut bukan rakyat Pahang. Kerana berani memcerca sedemikian rupa.

Pesan penulis kepada Ajk tersebut berhati hati jika keluar kenyataan, sebab ini bumi Pahang. 

SEBAB MULUT BADAN BINASA!!!... SEBAB MULUT JUGA NANTI KENA LEMPANG DEK RAKYAT JERANTUT. 

ADA FAHAM KER!!!

Jangan usik Ketua Kami.



1 comment:

Anonymous said...

mmg dah keja umngok mcm 2 nak bwt mcm mn.terima jee laa.
MP pulak bangang, x tau yg puak puak ni nak bunuh politik tengku ni. percaya sgt ke halim keling dgn nafisah tu. terima lah reputasi buruk pada tengku sendiri. bagus umno. teruskan usaha bunuh sesama sendiri.